تشریفات مجالس

تشریفات مجالس نقش بسیار مؤثری و پر رنگی در اجرای مراسم عروسی دارند. باغ عروسی, غذاهای اصلی و فینگرفودها و تنوع آن‌ها, لباس عروس, موزیک زنده, پذیرایی مهمانان و… همگی بخشی از کارهای گروه خدمات مجالس رامیلا می‌باشند. قطعاً عروس و داماد با حجم زیادی از کار و استرس نمی‌توانند همگی این تشریفات را به‌تنهایی فراهم کنند. بنابراین مراکز تدارکات مراسم عروسی شروع به کارکردند تا با برگزاری مراسم و تشریفات لازم به این امر کمک کنند.

تشریفات مجالس عروسی رامیلا افتخار این را دارد تا شبی خاطره انگیز را برای شما و عزیزانتان به ارمغان آورد و برای شما عروس و داماد های جوان و عزیز آرزوی خوشبختی دارد. خدمات مجالس رامیلا، با سابقه طولانی مدت خود در امور طراحی، اجرا و برگزاری تشریفات مجالس عروسی، عقد و عروسی، برگزاری مراسم نامزدی، حنابندان، میهمانی های ویژه، همایش ها و سمینارها به همراه یک باغ اختصاصی (دارای آشپزخانه مدرن و مجهز) و ارائه انواع مختلف باغ ها در نقاط مختلف تهران و حومه، سالن و ویلا در غرب، شرق و شمال تهران ، برای برگزاری مراسم در خدمت شما سروران گرامی می باشد و شبی خاطره انگیز و رویایی را برای شما و میهمانان عزیزتان رقم خواهد زد.

تشریفات مجالس رامیلا

موسسه تشریفات عروسی رامیلا قبل از اجرای مراسم عروسی برنامه ای را در اختیار زوج های جوان قرار می دهد که این برنامه شامل مدت زمان حضور عروس و داماد در باغ عروسی یا باغ تالار، اجرای مراسم عقد، اجرای برنامه های متنوع در شب عروسی، و بریدن کیک عروسی در سالن و تالار عروسی می باشد که این برنامه ریزی توسط ما، استرس عروس و دامادهای عزیز را در روز مراسم عروسی کمتر می کند.

همچنین از دیگر موارد و وظایف تیم تشریفاتی میتوان به تزئین سفره عقد، گل آرایی و شمع آرایی، نورپردازی سالن و مجالس، تشریفات جشن، عکاسی و فیلمبرداری از مراسم ها، تزئین و گل آرایی و بادکن آرایی جایگاه ویژه عروس و داماد، ماشین عروس، گروه موسیقی مناسب با اجرای زنده و … نام برد.