برگزاری جشن نامزدی

جشن نامزدی و یا مراسم نامزدی جشنی است که پس از نامزد شدن عروس و داماد برای اعلام نامزدی و آشنا شدن با اقوام یکدیگر برگزار می‌شود. معمولاً بعد از مراسم بله برون مراسم جشن نامزدی برگزار می گردد. برگزاری مجالس نامزدی یکی از جذاب ترین مراسمی است که برای زوج های جوان برگزار می شود.

دوران نامزدی بهترین زمان برای پی بردن به مشترکات و شناخت هر چه بیشتر نقاط قوت و ضعف همسرتان است که در آینده قصد ازدواج با آن را دارید.دختر و پسر به صورت توافقی می توانند مدتی را در دوران نامزدی سپری نمایند و پس از آن نیز با برگزاری یک مراسم عروسی پیوند خود را همیشگی و ابدی نمایند.

گروه تشریفات مجالس عروسی رامیلا کلیه خدمات مربوط به تشریفات مراسم نامزدی و برگزاری جشن نامزدی {engagement}را ارائه می دهد. برگزاری و اجرای مراسم نامزدی دارای تشریفات کمتری نسبت به مراسم های عروسی می باشد اما بعضی از خانواده ها تمایل دارند مراسم نامزدی را بصورت مجلل تر و تشریفاتی تر همانند جشن های عروسی برگزار ‌کنند. جشن های نامزدی معمولا در تالارها برگزار می ‌شود اما با توجه به تعداد میهمانان می توانید این جشن ها را در باغ تالار عروسی یا حتی در منزل نیز برگزار کنید.

جشن نامزدی

یکی از بیشترین مواردی که در بسیاری از مراسم های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد، دادن هدایا به میهمانان حاضر در جشن می باشد.

زوجین می توانند یکی از عکس های دو نفره خود را به صورت پازلی سفارش دهند و از میهمانانی که در جشن نامزدیتان شرکت کرده اند، بخواهید ضمن یادداشت یک جمله ی خاطره انگیز بر پشت هر یک از قطعات پازل، در تکمیل تابلوی عکس به شما کمک نمایند.

مورد دیگری که وجود دارد انتخاب میز و صندلی مناسب برای مهمانان حاضر در جشن است. اگر قرار است میز و صندلی اجاره کنید، بهتر است دنبال میز و صندلی بگردید که به راحتی بتوانید کنار یکدیگر بچینید.

همچنین اگر کار چیدن میز و صندلی به خوبی انجام شود، امکان پذیرایی از مهمانان را بسیار راحت میکند.

محل برگزاری مراسم نامزدی از عوامل تاثیرگذار بر بودجه در نظر گرفته شده برای این امر است. خانه، باغ عروسی، تالار و پارکینگ از گزینه هایی هستند که می توان در آن مراسم را اجرا نمود.

ما به افرادی که به دنبال برگزاری مراسم نامزدی مفصلی هستند، پیشنهاد می کنیم از یک تیم تشریفات و خدمات مجالس و تشریفات عروسی کمک بگیرند تا زحمات و هزینه های صرف شده برای این کار بهتر و بیشتر جلوه کند.

برگزاری جشن نامزدی

سرگرمی و تهیه شام

سرگرمی و تهیه شام

مدت زمانی که مهمانان در مراسم نامزدی شما حاضر هستند، می توانید از گروهی مخصوص شب نامزدی دعوت کنید تا مهمانان را سرگرم کنند. اگر تمایل به انجام چنین کاری ندارید، میتوانید هنگام ورود یا خروج مهمانان از آتش بازی نیز از آنها استقبال کنید.

این مورد اجباری نیست و میتوانید از انجام آن صرفه نظر کنید. شام نیز مانند مواردی که ذکر شد بسیار مهم است. در بعضی از جشن های نامزدی، شام را در منزل درست میکنند. اگر شما نیز قصد چنین کاری دارید، باید از یک آشپز ماهر و با تجربه برای اینکار استفاده کنید. البته پیشنهاد می شود شام نامزدی را به رستوران های معتبر شهر بسپارید.

 یکی از مواردی که خیلی از خانواده ها در هنگام برگزاری مراسم جشن نامزدی در منزل به آن دقت نمی کنند، انتخاب یک جا کفشی مناسب است! البته اگر قرار است مهمانان با کفش وارد مراسم شوند، به این مورد احتیاجی ندارید.