برگزاری مراسم ختم و سوگواری

برگزاری مراسم ختم(Funeral)و سوگواری در منزل، تشریفات مجالس رامیلا با کادر حرفه ای و تخصصی در برگزاری کلیه امور مراسم ترحیم و برگزاری آیین های سالگرد در خدمت شما عزاداران و سوگواران می باشد.

خدمات پذیرایی از مهمانان و شرکت کنندگان در مراسم ختم، پذیرایی در منزل و سالن های پذیرایی، چاپ اعلامیه، رزرو مساجد، گروه مداحی و گروه موسیقی مخصوص مراسم ختم و دیگر تدارکات همه توسط گروه حرفه ای به بهترین شکل ممکن انجام می شود تا خانواده داغدار مرحوم فارغ از دغدغه اجرای مراسم ترحیم به عزاداری و همراهی با مهمانان خود بپردازند.

سوگواری برای در گذشته


تشریفات مراسم ختم در منزل

بعد از اتمام مراسم خاکسپاری نیاز به برگزاری آبرومندانه مراسم ختم در خانه میباشد.برای این امر مهم باید پرسنل قوی و مجرب برای سامان دادن به این مراسم همراه داشته باشد. از مهم ترین خدمات مراسم ختم میتوان به اجاره میز و صندلی برای مراسم ترحیم و اجاره ظروف پذیرایی برای ختم اشاره کرد.

ما و گروه کارمندان تشریفات مجالس رامیلا این مهم را به بهترین نحو ممکن از صفر تا صد برای شما اجرا خواهیم کرد.شما با خیال راحت میتوانید از صفر تا صد مراسم ختم خود را به ما بسپارید و نظاره گر کار عالی گروه ما باشید.

سوگواری و عزاداری برای عزیزان از دست رفته از گذشته در ایران همانند تمامی فرهنگ های دیگر رایج بوده و اکثر این مراسم در طول تاریخ به شکل اولیه خود باقی مانده است و تغییرات اندکی در آنها صورت گرفته است. این مراسم از زمان خاکسپاری فوت شده شروع شده و معمولا تا یک سال به طول می انجامد و طی مراسم مختلفی بستگان متوفی با برگزاری مراسم مختلف، یاد او را زنده نگه داشته و برای او خیرات می فرستند.

برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ترحیم نکاتی مد نظر هست که بهتر است از طرف صاحبان عزا و یا کسانی که مسئولیت برگزاری مراسم را به عهده دارند، در نظر گرفته شود:

اطلاع رسانی مناسب میهمانان، انتخاب مسجد مناسب، تدارک برای غذا، وسایل ضروری برای مراسم ترحیم، انتخاب سخنران و مداح

برگزاری مراسم ختم و سوگواری

چند نمونه طرح آگهی ترحیم