خدمات مجالس

نورپردازی مراسم عروسی و شمع آرایی سالن

نورپردازی مراسم عروسی و شمع آرایی از موارد مهمی است که سبب زیبایی ظاهری کلی محل برگزاری جشن عروسی می شود و مکان های مهم یا مناطقی خاص مانند محل رقص عروس و داماد را هم برجسته می کند. عکاسان در عروسی ها به نور پردازی سالن و مراسم بسیار اهمیت می دهند چرا که نورپردازی خوب جلوه های بصری اضافی را برایشان به وجود می آورد تا به کمک آن عکس های عروسی را زیباتر کنند.کادر مجرب رامیلا در مراسم ها از بیشترین تعداد شمع در نقاط مختلف باغ , ورودی , سالن شام و سالن پذیرایی به بهترین کل ممکن استفاده می کنند تا به مراسم شما زینت خاصی دهند.

در سالن عروسی نیز با توجه به فضای پذیرایی و قرارگیری میهمانان میتوانید نورپردازی را انجام دهید. این مساله به مدل دکوراسیون و فضای سالن شما نیز بستگی دارد، نور روشن به معنای تمیزی ،طراوت و تازگی همواره بوده و هست اگر میزهای سالن پذیرایی شما با رنگ سفید دیزاین و طراحی شده است می توانید برای تمیز جلوه دادن آنها از نور با رنگ سفید استفاده کنید.

شمع آرایی و نورپردازی

شمع آرایی عروسی

شمع آرایی میزها در مجالس عروسی یکی از جلوه های زیبایی عروسی شماست. شمع آرایی شمع آرایی سفره های عقد، روی میز میهمان ها، شمع آرایی جایگاه ویژه عروس و داماد و … جلوه بسیار زیبایی به مراسم عروسی شما می دهند.

شمع آرایی سفره های عقد – شمع آرایی ورودی – نورپردازی سالن – نور پردازی با تم رنگی خاص – نور پردازی استیج – نور پردازی سالن پذیرایی و میز مهمانان – شمع آرایی و نورپردازی سالن شام – پرده ال ای دی و..

نورپردازی مراسم عروسی و شمع آرایی سالن

نور پردازی سالن و شمع آرایی سالن در هر مجالس و مراسمی از اهمیت زیادی بر خوردار امی باشد. استفاده از این دو مورد علاوه بر زیبایی سالن، جلوه ویژه ای به زیبایی مهمانی های شما می دهد.شمع آرایی در کنار گل آرایی از خدمات بسیار مهم در دیزاین و تزئین مراسم میباشد و همچنین نور پردازی حرفه ای با توجه به تم خاص و انتخاب مناسب رنگ نور نیز از آیتم های خاص مراسم شما می باشد.