اجاره عمارت برای عروسی

اجاره عمارت برای عروسی (Mansion for the wedding)یکی از جدید ترین و لاکچری ترین کارهای ممکن برای عروسی میباشد. شما برای اینکه بهترین شب زندگی خود را به بهترین نحو ممکن جشن بگیرید با اجاره عمارت خاطره انگیز ترین شب را برای خود و اطرافیانتان فراهم کرده اید.

البته قیمت اجاره عمارت نسبت به اجاره باغ عروسی و اجاره تالار عروسی بسیار بالاتر میباشد و با درنظر گرفتن این موضوع  در ادامه مقاله همراه ما باشید.

از قدیم گویند شب زفاف کمتر از صبح پادشاهی نیست…شب عروسی زیباترین خاطره ایست که در ذهن می ماند و رویای خیلی از عروس و دامادها اینگونه است که شب عروسی بسیار زیبا و رویایی برگزار شود .

تیم تشریفات رامیلا با در اختیار داشتن بهترین و لوکس ترین عمارت ها برای جشن عروسی شما عزیزان شبی به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد که مانند پادشاه و ملکه که گویی در قصر خود جشن برپا کرده اید بدرخشید. برپایی مراسم در عمارت های لاکچری با سلیقه و بودجه ی شما عزیزان در تخصص ماست.

ما مفتخریم با اجرای مراسم عروسی شما در باغ عمارت انتخابی خود (طبق سلیقه و بودجه و تعداد میهمانان شما) با اجرای خدماتی که در ذیل به آنها میپردازیم مراسم شما را به بهترین شکل و رویایی ماندگار برگزار کنیم.

 

قیمت اجاره عمارت برای عروسی

قیمت اجاره عمارت برای عروسی

قیمت اجاره عمارت برای عروسی به نکته ای بسیار مهم برای عروس و دامادها تبدیل شده است.امروزه  و با افزایش قیمت اجاره عمارت و باغ برای عروسی عروس و داماد ها با احتیاط بیشتری سمت این موضوع قدم بر میدارند.

ولی ما در گروه تشریفات رامیلا با قیمت های متنوع و مناسب پذیرای زوج های خوشبخت میباشیم.البته قیمت اجاره عمارت برای عروسی به موارد مختلفی از قبیل : موقعیت مکانی عمارت، امکانات پیشرفته عمارت و معروفیت و شاخص بودن عمارت بستگی دارد.

برای استعلام قیمت بروز اجاره عمارت برای عروسی در تهران و کرج با شماره ۰۹۱۲۱۱۶۵۶۷ تماس حاصل فرمایید.

مقاله مرتبط: برگزاری جشن تولد در باغ اختصاصی

مزایای اجاره عمارت برای عروسی نسبت به باغ

مزایای اجاره عمارت نسبت به باغ

  1. کنترل بهتر آب و هوا در زمستان: معمولا در عمارت ها چون فضای بسته ای را دارند میتوان بر سرما و بارش باران و برف در زمستان کنترل بهتری نسبت به باغ داشت.
  2. امکانات و تجهیزات شیک و مناسب: عمارت ها اغلب دارای فضا و امکانات شیک و لاکچری تری نسبت به سالن ها و باغ ها هستند.از قبیا این امکانات به سیستم صوتی و نورپردازی و فیلم برداری بسیار مناسب میتوان اشاره کرد.
  3. حریم خصوصی مناسب تر: عمارت‌ دارای فضای حریم خصوصی مناسب نسبت به باغ میباشد.بسته کردن فضای فیلم برداری و عکاسی سایر میمانان یکی از این مزیت ها میباشد.
  4. امنیت مناسب تر : به علت وجود نگهبان ها و افارد حراست ،امنیت عمارت نسبت به باغ بسیار مناسب تر میباشد.استفاده از دوربین مدار بسته برای کنترل مهمان ها یکی از این موضوعات میباشد.

با این حال، انتخاب بین عمارت و باغ بستگی به سلیقه و نیازهای خاص هر زوج دارد و هر دو گزینه می‌توانند برای مراسم عروسی منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی باشند.معمولا زوج هایی که نیاز به محیط متفاوت تر و لاکچری تر دارند از عمارت ها استفاده میکنند.

مقاله مرتبط: ۱۰ ایده ورود عروس و داماد به مراسم جشن عروسی 

گل آرایی و شمع آرایی :

بهترین عمارت برای عروسی

ما با تیم مجرب و متخصص در زمینه گل آرایی مراسم و مجالس، با تزیین گل های طبیعی در تمام عمارت، از جمله ورودی، محوطه، ورودی سالن، جایگاه عروس و داماد و میزهای میهمانان در تمام سالن و محوطه جلوه ای ویژه به مراسم شما میدهیم و علاوه بر زیبایی با عطر خوش گلهای طبیعی طراوتی خاص به جان مراسم شما میبخشیم و همچنین با اجرای شمع آرایی، روشنایی رمانتیک و خاصی به مراسم شما اضافه می کنیم که باعث بالا بردن انرژی های مثبت در مراسمتان می شود.

آتش بازی و مه آرایی(یخ خشک):

اگر مراسم عروسی شما در شب باشد و در عمارت برای عروسی باشد، با ایجاد آتش بازی جلوه ای خاص به مراسم شما اضافه می شود. آتش بازی میتواند در هنگام ورود عروس و داماد، هنگام خروج و خداحافظی ، هنگام برش کیک و رقص تانگو با استفاده از بروزترین دستگاه های آتش بازی انجام شود. چیدمان میز و صندلی و ظروف پذیرایی: چیدمان میز و صندلی و تزیین آن در سالن از نکات مهمی است که علاوه بر اینکه فضا را زیباتر جلوه میدهد باید به صورتی باشد که فضای خالی برای رقص و پایکوبی و رفت و آمد نیز باقی بماند و همچنین با ایجاد متد فنگ شویی انرژی سالن را حفظ کند.

نوشیدنی ها:

اولین پذیرایی از میهمانان با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و با تنوع و رنگارنگ انجام میگیرد که تا پایان مراسم این پذیرایی بارها و بدون محدودیت تکرار میشود.

میوه و شیرینی:

ما مطابق با فصل سال بهترین و باکیفیت ترین میوه ها و خوش طعم ترین شیرینی ها از بهترین و بنام ترین شیرینی فروشی ها را در زیباترین ظروف پایه دار و لاکچری سرو و بدون محدودیت شارژ میکنیم که میهمانان دائما درحال پذیرایی باشند.برای اجاره عمارت برای عروسی باید در نطر داشته باشید که  سرو نوشیدنی توسط کارکنان بصورت عالی نیز محاسبه خواهد شد.

فینگرفود:

یکی از میان وعده های جذاب و دوست داشتنی و خوشمزه در مراسم قطعا پذیرایی و سرو فینگرفود هاست که با تنوع بالا و طعم های خاص و همچنین استفاده از ظروف خاص برای سرو آنهاست و این اطمینان را به شما میدهیم که نحوه سرو آنهاهم میتواند برای شما و میهمانان جذاب باشد.

در ادامه مقاله اجاره عمارت برای عروسی به توضیح قسمت موزیک و فیلمبرداری میپردازیم.

موزیک:

شادی و پایکوبی نیازمند اجرای موزیک با کیفیت و مناسب با سلیقه شما میهمانان شماست. تیم موزیک خوب توانایی این را دارد که میهمانان شما از اول تا آخر مراسم به رقص و پایکوبی ترغیب کند. اجرای موزیک به صورت زنده و یا به صورت دی جی به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. تشریفات رامیلا با ارائه بند موزیک حرفه ای شادی و کیفیت مراسم شما را تضمین می کند.

فیلم‌ و عکس:

و اما فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی که یکی از ارکان مهم برای ثبت خاطره رویایی ترین شب زندگی شماست. ساخت کلیپ فرمالیته قبل از عروسی و همچنین ثبت لحظه به لحظه مراسم شما با استفاده از به روزترین دوربین ها برای اینکه در هرزمان بعد از مراسمتان که خواستید مراسمتان رو ببینید که گویی با دیدن فیلم ها و عکسها گویی دوباره در مراسمتان حضور دارید.

این نوید را به شما میدهیم استودیو رامیلا تصاویر مراسم شما را به زیبایی و بالاترین کیفیت ثبت و در کوتاهترین زمان به شما تحویل میدهد.

کیترینگ:

در مراسم ها بعد از رقص و پایکوبی و بعد از گذشت ساعاتی آنچه خیلی در نظر میهمانان خوشایند است یک شام مفصل و خوشمزه با تنوع غذایی بالا و چیدمان میز زیبا میباشد . که ما با تیم فوق حرفه ای و سرآشپز فوق مجرب بهترین و با کیفیت ترین غذا ها را با مواد و متریال درجه یک که در آشزخانه اختصاصی طبخ می شود را در اختیار شما قرار میدهیم که تا سال ها مزه غذا زیر زبانتان بماند.

مدیریت:

مدیریت سالن و عمارت برای عروسی، مدیریت نامحسوس میهمانان در هنگام ورود ، پذیرایی، خروج، مدیریت در هنگام ورود عروس و داماد ، رقص آن ها و رقص تانگو، پذیرایی و مراسم برش کیک و سرو میز شام و همچنین مدیریت هنگام فراخوانی میهمانان به میز شام و اینکه باهم تداخل پیدا نکنند ، مدیریت کودکان هنگام رقص عروس و داماد و در نهایت خروج میهمانان و عروس و داماد مهم ترین چیزی است که باعث میشود مراسم کاملا مرتب و منظم برگزار شود .

ما مفتخریم با بهترین و مجرب ترین تیم تشریفات به مدیریت آقای علی نجف پور کارشناس ارشد مدیریت هتل داری به بهترین شکل ممکن مراسم شما را مدیریت و اجرا کنیم که شما میزبان محترم هیچ نگرانی بابت پذیرایی از میهمانان نداشته و گویی خود نیز میهمان مراسم خود هستید و فقط لذت ببرید.

نتیجه گیری 

در قسمت آخر به این نتیجه میرسیم که برای اجاره عمارت برای عروسی باید منطقه جغرافیایی و هزینه های خود را در نظر بگیرید و سپسئاقدام کنید.اگر دنبال اجاره عمارت لوس هستید باید هزینه های خود را هم درنظر داشته باشد.قیمت های اجاره عمارت برای عروسی در تهران و کرج نسبت به باغ تالار بسیار بالا میباشد.

3 دیدگاه در ”اجاره عمارت برای عروسی در تهران و کرج+قیمت سال ۱۴۰۳

  1. بنده به عنوان میهمان در مراسمهای شما حضور داشتم به جرات میتونم بگم نظم فوق العاده ای در اجرا داشتید.
    خسته نباشید به شما و تیمتون

    1. سلام وقت بخیر رضایت مهمانان گرامی برای ما اولویت بوده و هست امیدوارم در مهمانی های شما میزبان خوبی برای شما باشیم

  2. سلام دوست من
    من در زمینه تولید تجهیزات فست فود و تجهیزات پخت و پز در آشپزخانه های تالار های پذیرایی فعالیت دارم
    خوشحال میشم با شما همکاری داشته باشم
    ممنون از مقاله عالی و کامل درباره اجاره عمارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *